Winkelmand

Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Garantie

Wij doen ons uiterste beste om onze producten in goede conditie aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling beschadigt raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na levering van de producten aan het licht komt. Wanneer je een defect aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken, dien je dit binnen een redelijke termijn aan ons kenbaar te maken via info@groenopmaat.nl. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Indien je tijdig contact met ons opneemt en wanneer het gemelde defect onder de garantie valt, zullen we zorgen voor een kosteloze reparatie of vervanging van het product.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals je van ons mag verwachten. We verzoeken je om een eventuele klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@groenopmaat.nl. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Leidt dit niet tot de gewenste oplossing, dan is het mogelijk om jouw klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Daarnaast is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.