Winkelmand

Veelgestelde vragen

Wij doen ons best jouw vragen te beantwoorden

Bestellen en bezorgen

Bestellen bij Groen op Maat doe je eenvoudig door onderstaande stappen te volgen.

  1. Plaats je artikel(en) in het winkelmandje;
  2. Wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling;
  3. Vervolgens ga je naar ‘bestelling afronden’;
  4. Controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres;
  5. Wanneer al je gegevens kloppen, klik je op ‘betalen’;
  6. Kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Wanneer je je bestelling hebt geplaatst, krijg je van ons een verzendbevestiging en dan versturen wij je pakket via één van onze vertrouwde pakketbezorgers naar je op.

De verwachte levertijd is 1 à 2 werkdagen, tenzij anders vermeld in het besteloverzicht. Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra je bestelling verzonden wordt. In deze laatste e-mail vind je ook een Track & Trace code van de pakketvervoerder, zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt. Indien je op het moment van bezorging niet thuis bent, zal de bezorger het pakket eerst bij de buren proberen af te leveren. Indien dit niet lukt, wordt je pakket bezorgd bij een afhaalpunt en kun je het hier ophalen.

Alle bestellingen boven de €75,- incl BTW bezorgen wij GRATIS!

Verzendkosten van de landen op een rij:
Nederland          € 6,95
België                  € 9,95
Duitsland            € 9,95

Voor brievenbuspakketten geldt een korting van €2,- per pakket.

Sommige artikelen hebben een gewicht- en/of volumetoeslag. Wij zijn genoodzaakt om deze kosten door te berekenen, omdat het verzenden van deze artikelen maatwerk is. Deze kosten staan vermeld bij het besteloverzicht. 

Wij als Groen op Maat hebben duurzaamheid hoog in het vaandel. Zo kopen we duurzame verpakkingsmaterialen in en als het product het toelaat dan versturen we het product in de originele doos naar je toe. Ook proberen wij indien mogelijk verpakkingen opnieuw te gebruiken. Zo voorkomen we verspilling en scheelt het jou in de portemonnee!

Als gevolg van wereldwijde grondstoftekorten kunnen wij helaas niet altijd voldoen aan de door ons gestelde levertijd van 1 á 2 dagen. 

Als Groen op Maat doen wij onze uiterste best om de producten binnen de gestelde termijn te leveren. Doordat wij veel producten op voorraad hebben, kunnen wij dit waarmaken. Echter door de wereldwijde grondstoftekorten kan het voorkomen dat onze voorraad niet snel genoeg wordt aangevuld waardoor we de levertermijn niet 100% kunnen garanderen. Indien wij onze verplichtingen niet na kunnen komen, wordt u door ons middels mail en/of telefoon in kennis gesteld. 

Afhalen

Jazeker kun je de door jouw bestelde producten ook afhalen. Dit kan iedere zaterdagochtend van 9:00 – 12:00uur aan de Heelweg 3 te Beltrum.

Betaling

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Betalen bij Groen op Maat is veilig en gemakkelijk. U betaalt met iDEAL of PayPal online via uw eigen bank.

Contact

Heb je een vraag, opmerking, klacht of suggestie? Wij horen het graag!

We zijn per mail te bereiken op info@groenopmaat.nl of telefonisch op +31 544 229451

Retourneren

Natuurlijk kan het voorkomen dat een aankoop niet bevalt. Daarom doen wij niet moeilijk over retourneren. Een retour dient binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen bij ons te worden gemeld. We zouden het fijn vinden als je dit per mail aan ons kenbaar maakt, retouren@groenopmaat.nl. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om het product naar ons te retourneren. Gebruik hiervoor het retourformulier van Groen op Maat. De retourkosten zijn voor rekening van de koper.

  • Pak de producten, indien redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en verpakking in een doos
  • Behandel het product met zorg, zo kunnen we er weer een andere klant blij mee maken 
  • Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
  • Vul het retourlabel in, knip het uit en plak het goed zichtbaar op de doos
  • Lever het pakket in bij het postkantoor en bewaar het verzendbewijs goed
  • Zodra we het product retour hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging
  • Wij zullen de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen 
  • Zodra wij het product, indien redelijkerwijs mogelijk,  in originele staat retour hebben ontvangen, krijg je het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten. Let op: dit is niet het geval wanneer je slechts een deel van de order retour stuurt
  • Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is voor het uitproberen van het product, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen
  • De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf

Het retouradres is:
Groen op Maat
T.a.v. Retouren
Heelweg 3
7156 NJ Beltrum
Nederland

Stihl producten

Alle Stihl producten worden geleverd en gefactureerd door Stihl dealer GroeNoord BV Ag & turf BV

De garantietermijn bedraagt bij uitsluitend privégebruik van de STIHL-producten 24 maanden, bij commercieel en/of professioneel gebruik 12 maanden. Raadpleeg de garantievoorwaarden voor meer informatie.
Als u uw STIHL-apparaat registreert, wordt de garantie met 12 maanden verlengd. 

1. De hieronder geregelde garantievoorwaarden vormt een vrijwillige extra prestatie van Andreas STIHL NV, (hierna: STIHL Benelux). De klant kan die conform deze garantievoorwaarden opeisen. Voor het voldoen aan de garantieclaim heeft STIHL Benelux het recht om derden, en in het bijzonder STIHL dealers, in te schakelen. STIHL Benelux behoudt echter de beslissingsbevoegdheid over een garantieclaim. Naast deze vrijwillige garantie beschikt de klant onbeperkt over de wettelijke rechten ten opzichte van de verkoper. De klant kan deze rechten geldend maken zonder dat hij rekening hoeft te houden met de voorwaarden van deze garantievoorwaarden.

2. STIHL Benelux garandeert het recht op kosteloze vervanging en uit- en inbouw van onderdelen, die, zoals aangetoond kan worden, ten gevolge van een materiaal- of productiefout onbruikbaar zijn geworden. Er zijn geen verdere rechten; de onderhoudswerkzaamheden worden niet gedekt door de garantie. De claim moet worden verhaald op de STIHL vakhandelaar mits voorlegging van het garantiebewijs en/of het aankoopbewijs.

3. Onderdelen die door ondeskundige bediening of reparatie, door gebrekkig onderhoud of door normale slijtage (slijtageonderdelen) onbruikbaar zijn geworden, zijn uitgesloten van de garantie. In uw gebruiksaanwijzing vindt u meer gedetailleerde toelichtingen. De gebruiksaanwijzing is onderdeel van deze garantievoorwaarden. Een voorwaarde voor de garantieverlening is daarom dat de klant de ontvangst van de gebruiksaanwijzing schriftelijk bevestigt en de daarin opgenomen instructies voor bediening, onderhoud en reparatie nauwgezet heeft nageleefd. Een andere voorwaarde is, dat uitsluitend originele vervangingsonderdelen, originele gereedschappen en accessoires van STIHL worden gebruikt. Bovendien moeten alle onderhoudswerkzaamheden en reparaties bij de erkende STIHL vakhandelaar worden uitgevoerd.

4. Bij uitsluitend huishoudelijk gebruik bedraagt de garantieperiode van STIHL producten 24 maanden. Als het ook om industrieel en/of professioneel gebruik gaat, bedraagt de periode 12 maanden. De looptijd start met de eerste aankoop bij een STIHL vakhandelaar. Bij doorverkoop door de klant, begint de garantieperiode daarom niet opnieuw. Als er werkzaamheden worden uitgevoerd in het kader van de garantie, in het bijzonder bij het vervangen van onderdelen, wordt de garantieperiode niet opnieuw gestart.

5. Als een claim wordt ingediend bij STIHL Benelux op basis van de garantie, worden de reserveonderdelen zo snel mogelijk geleverd. Een aanspraak van de klant op onmiddellijke levering is echter uitgesloten. Een vertraagde levering vormt daarom geen reden voor vorderingen voor schadevergoeding tegenover STIHL Benelux en leidt daarom niet tot een verlenging van de garantieperiode. Er wordt uitdrukkelijk op gewezen dat dit geen invloed heeft op de wettelijke aanspraken op schadevergoeding van de klant ten opzichte van de verkoper.

Heb je in de afgelopen 30 dagen een STIHL product gekocht? Registreer dan je nieuw gereedschap en profiteer gratis van tot één jaar langer garantie op onderstaande link

Het enige wat je nodig hebt voor registratie is het serienummer van je product, de aankoopdatum en de naam van de dealer aan wie jij de voorkeur geeft.

https://www.stihl.nl/nl/service-evenementen/productregistratie

Als gevolg van wereldwijde grondstoftekorten kunnen wij helaas niet altijd voldoen aan de door ons gestelde levertijd van 1 á 2 dagen. 

De robotmaaier is vanwege veiligheid voorzien van een beschermkap hierdoor kan het niet tot aan de muur maaien. Bij een vaste wand leggen we de grenskabel op 25cm. U moet dan rekening houden dat 15 cm niet wordt gemaaid. Dit kunt u eenvoudig oplossen door 2 rijen klinkers, waaltjes oid in te leggen. Zo creëert u altijd een strakke afscheiding. Een andere oplossing is wekelijks de kantjes met een grastrimmer na te lopen.

De robotmaaier volgt de aangelegde grensdraad en maait zo om de borders. Wilt u dat de robotmaaier ook de kantjes secuur meepakt dan adviseren wij een steen van >10cm (klinker, waaltje of opsluitbandje op zijn kop) tussen het gazon en border aan te brengen. Het beste is een rand van ongeveer 20cm breed. Zorg er wel voor dat de steen gelijk ligt met het gazon, zodat 1 wiel van de robotmaaier over de steen kan lopen.